Jeg får ikke logget med på Nabonett. Hva gjør jeg?
Nabonett er det nye stedet hvor beboere og medlemmer kan se opplysninger om bolig og medlemskapet. Plattformen er fortsatt under utvikling og det vil være begrenset hva du kan se.
Trenger du opplysninger i mellomtiden, send en e-post til medlem@bori.no eller ring 63 89 02 00.
Første gang du logger på Nabonett må du opprette en bruker. Det gjør du på følgende måte:
- Klikk deg inn på Nabonett
- Registrer ny bruker ved å trykke på «Registrer deg nå» (dette gjelder kun første gangen du skal logge deg inn)
- Fyll inn e-post og trykk på «send bekreftelseskode på e-post»
- Fyll inn din mottatte 6-sifrede bekreftelseskode
- Klikk på Verify code
- Fyll inn resterende tomme felter/velg deg eget passord og trykk «fortsette»
- Bekreft at du er deg gjennom BankID
- Nå er din bruker registrert og du skal ha fått tilgang til din medlemsinformasjon (foreløpig kun medlemsbevis).